Min helg

hej! jga orkade inte blogga igår som ni  knaske förstår, men nu gör jag det!
ka snart vara med tilde, får se vad vi hitttar på den kul blir de vell som vanligt! :))
sedan så ska jag va med amelia, skulle ogentligen vart med saga med men de lev tyvärr inte så..
oherre gud! blev precis skit rädd! min hund låg och sov på golvet nedanför mig så börjsde hon låta så kastade jag med ner till henne så röde hon sig inte och blinkade inte! fick panik! men sedan typ lyfte jag upp henne och så ''vaknade'' hon ! usch va läskigt det va!
men iaf! så ska vi va här, så ska vi kanske till särö / kullavik eller så ska några komma till mig!men vi vet inte!
men nu måste jag göra iordning mig! vi hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Har just nu en tävling som pågår på min blogg där man kan vinna ett eyelash serum som gör så att dina fransar blir både längre och fylligare! Låter detta som något du vill ha? Klicka då på länken här och var med och tävla http://aamandanathalie.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-eyelash-serum.html#comment



Ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana här kommentarer v

2011-10-08 @ 15:01:44
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0