Gårdagen

igår så åkte jag och saga till ida och där va anna! och efter ett tag så kom klara och emmy!
sedan så åkte vi till en kille som hette Ario. men  gick hem igen till ida efter ett tag med Axel, Axen, Joel, Ludde, Gustav, Emmy, Saga och anna! och så sov jag , saga o anna hos ida!
idag har jag pluggat hela dagen! tröffade tilde lite med!
men nu kollar jag på allt för min syster! den e ju så himla hemsk! men nu kommer lite bilder från igår
tog några bilder från saga, hoppas de va okejj!
Jag och flippaaaaa
jag och saga
jag
jag , haha
sagaa
saga och anna
Anna skickade precis lite bilder till mig med :) så här kommer dom:
anna och jaag
jag och sagaa
jag.. igen
jag och sagaaaaaa
hittade tyvärr inga bilder på ida eller emmy :( men jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0