Går dagen

hej!
igår efter skolan så åkte jag o saga o vikade lite snabbt, haha!
sedan så åkte jag hem o hämtade mina saker, åkte till saga o lämnade de o sedan åkte vi till kullviks pizzeria där vi mötte upp ida! så åt vi! sedan vid halv 9 så åkte vi till felicia, kollade på idol och hade de myys!
sedan vid halv 12 så åkte jag o saga hem till henne ! kollade på never say never ! fast vi sommnade till den.. haha!
men så vaknade vi imrse och låg o kollade på Hannah Montana tills klockan va halv 2 och så tog jag bussen hem!
mötte upp tilde och vart med henne tills typ klcokan halv 9 ! myyyysssss
men nu så ska jag bara ta en chill kväll! ska gå o gö lite chokladpudding!
här kommer lite bilder från igår!
jag o luddeee (( ssagas hund ))
saga i går kväll
jag o ida igår!
jag o saga igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0