Kör allt på en gång! London

det jag köpte i london! lite ligger i tvätten oså! men detta e iaf det jag hittade oså :))
Justin Bibers bok + SATC boxen
pälsjacka från Juicy Couture
Ringar från Marc Jacobs
Höga skor, kommer inte ihåg vilken affär det va!
Kjol från Abrecrombie and Fitch
höga skor, komemr heller inte ihåg vilken affär
svarta jeans - Forever 21
''glittertopp''- forever 21
tröja - forever 21
halsband
ringar
armband
halsring
fjäderörhängen
örhängen
örhängen ( ser as knas ut , haha )
pyjamas linnen och shorts
lösögonfransar, naglar och bakteriadödande medel typ (?) haha
men de va de jag hade i min väska! resten ligger i idas eller i tvätten, men de kan jag visa en annan daag:))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina saker Sofia :D

2011-11-07 @ 18:46:01
Postat av: Anonym

finns det en victoria secret affär i london?

2012-04-21 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0