cp appen

wah jag lackar! den jävla appen asså! funkar inte! har försökt typ 20 gånger idag med massa inlägg men de funkar inteee!
men idag vid 9 så åkte vi till mormor! jag va så sjuuuuukt trött va!
och när vi kom till mormor så gick jag, ida, mamma, pappa, mormor och morfar till kyrkan! hur mysigt som helst!
älskar att gå till kyrkan på advent / jul och på påsk! hur fint som helst!
men igår så va de hur kul som helst! kom hem vid halv 1-1 nån gång!
har vart as trött idag däremot... hehe
men de va de värt! tack igen karrooo o agnes!
kanske ska lägga upp lite bilder? de flesta e inte så blogg-vänliga men några kan jag nog fixa:))
men nu ska jag lägga mig i min varma säng med ett avsnitt av SATC ! myyys!
vi hörs snart igen! poss posss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0