you know I'll never leaving

hej!
idag på morgogn så åkte jga till farmor o va hos henne, sedan när jag kom hem så  gick jag till tilde, och vi åkte till frölund så hände väärldens konstigaste sak , men orkar inte berääa kommer ta  lång tid! hah
men sedan så pkte vi hem o kollade lite på Never Say Never-Justin Bieber
jag o tilde gräät ju kan man säjaa... hehe!
men han e ju så fruktansvärt gullig! usch jag mår dåligt att att se han! hah
men nu ska jag äta, sedan så ska jag ned till tilde igen o vi ska fota lite oså ska vi nog sova över! möjjsigt!
men vi hörs sen!
ouss
SaY tHaT yOu LoVe Me
*
älskar dig ant'z
åhh beessstiii

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Och ingen bild på mig tack :)

2011-05-21 @ 22:41:39
URL: http://wilsonvanessas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey! Skrev på fb men du loggade ut, men klart jag kan fixa de! Skriv din inloggning i en kommentar på min blogg så godkänner jag inte kommentaren :)<3

2011-05-22 @ 19:33:37
Postat av: Amanda

Oj, det var från mig!

2011-05-22 @ 19:34:02
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0