My fucking weekend

hej!
nu så ska jag berätta ang min helg!
steffi kommer ju som sagt ner till götebööörg imon! och stannar över helgen, och då så ska jag, steffi o cornelia bo hos melan o andrea hela helgen , så ska vi gå på stan, på liseberg, mysa, fika o ha de aaaaas degit!
kommer bli så sjukt kul imed att vi alltid har kul ihop, så jag komemr nog inte uppdatera så mycke denna helgen! men ni får kanske nöja er med en mobil-blogg hit o dit! okajj?
men nu så ska jag packa, duscha o fortsätta snacka me corrreee.
pözz
från stockholm i september när vi bode hos steffi, kom ni ihåg de?
just de ja! imon så har jag haft min blogg i exakt 1 år! grattis eller va man ska säja(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0