my baad

hej !
asså förlåt så hemskt mycke för den dåliga uppdateringen idag och igår, men asså ajg måste verkligen plugga heeela tiden! för attt jag har prov på torsdag, och jag vill få bra.
men iaf, idag så hade vi idrottsdag, de va la inte så kul, men de funka!
det va helt sjukt kallt, men men! de va ju typ snöstorm (?) de e fan maj nu? aja
men sedan så kom jag hem vid typ halv 3, så kom jag på att jag hade glömt min nyckel, och pappa va utomlands, mamma va på jobbet o ida i skolan... !
men så kom mamma o ida efter typ 1 timme, så gick jag in o så sov ja g i typ 1 timme, as gött verkligen! va helt sjukt trött o kall! men sedan dess så har jag la pluggat, och ska fortsätta med det nu!
vi hörs nog imon, pusss
älskar dig!

Kommentarer
Postat av: tilde

älskar di meeeeeeed babe!

2011-05-03 @ 20:26:25
URL: http://tildeschooning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0