homee

hej!
va trevligt i förrgår hos johan! va studsade, pratade kollade på big brother o hade de as kul!
sedan så igår så skulle jag på nån vårfest (?) där ajg bor, skulle absolut inte gått om de inte va för isak, han sjöng ju där! han va heelt sjukt grym som vanligt! sedan så efetr de så åkte jag hem till ester så åkte vi o mötte upp victoria o hannah på liseberg, så gick vi där lite o så pkte hannah o victoria hem vid typ 6 tror ja, men jag o ester stannade till halv 8-8. victoria va ju heeeelt galen , hon satt o såg almänt efterbliven ut när vi åkte hah, love u!
men sås sov jag hos ester, o vi kollade på pearl harbor, vi grät ju som vanigt!
men så idag så såkte vi till hannah o gjorde massa fina kort och en ängel o så hade vi köpt en stor muffins som vi satt ett ljus i så åkte vi til victoria och överraskade henne ! mer om de sen!
men nu ska jag nog plugga lite! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0