can I get some digits?

hej!
nu funkar äntligen mitt internett! fy faeen va seegt att de inte funkat idag!
men nu så kommer iaf bilder på de jag köptee, injoyy (?)
pyjamaas
Overzise/magtröjaa
vita shorts
shorts
sedan så om man handlade fr över 500 så fick man ett armband och ett par strumpor (?)
sedan så  köpta jag bara lite små saker typ som lite smink, underkläder o lite så :)
men nu ska jag nog duscha sedan sovaa!
men vi hörs kanske imon, för direkt efetr skolan så ska jga va med victoria o johan, o jag tror att ajg ska sova hos johan me, men vi hörs imon iaf!
pözz
bjuder på en dyngo bild på min älskling!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Ahh va snygga saker, vart har du köpt pyjamasen babee? Snäällllaaa får ja köpa en likadan ? Puss loveyaah so fkn much!<3

2011-05-12 @ 23:00:28
URL: http://wilsonvanessas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Var har du köpa "usa" shortsen?! Jättefina

2011-05-13 @ 20:47:47
Postat av: JULIA

Var har du köpt usatröjaan? ;)

2011-05-14 @ 10:32:40
URL: http://juliasoutfits.blogg.se/
Postat av: dukännermejinte

Jättefin blogg, Sofia!

En sån tröja som Victoria har, har jag också fast det står "Los Angeles" på min :)

Diggar usashortsen och magtröjan!

Som sagt JÄTTEFIN BLOGG! hejdååå♥

2011-05-14 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0