yo manneeeeen!

channaaaa! idag  var det la kul i skolan, som vanligt! men sedan på bussen så åkte jag med Knapeboii och anton, sedan så gick dom av , så då gick ajg bak till några ruliga tjejjer i mitt fotbolls lag, vanessa gjorde en sak som jag har skrattat åt i snart 6 timmar..... höhöhö! iaf! sedan så va jag hemma och plugagde lite, sedan klockan 6 så skulle ajg spela fotbolll, och så kom jag hem nu för kanske 20 minuter sedan :)
men nu ska jag ducha, as skönt, sedan så ska jag äta och plugaaaa! vet , typ plugg hela tiden, men har liksom 2 prov denna vecka, inte precis min bästa änmen likosm.... eller, jo.. haha det e mina bästa ämnen ! men ändå!!!
men nu ska jag gå! hörs sen elelr imon! imon så börjar jag halv 10 as gött! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0