Onepiece+mitt nyttiga liv..

hej!
idag efetr skolan så åkte jag hem till victoria med antonia! hade de as mysigt o chill oså!
vi spelade  wii , PRATADE , va ute o gunga (haha) oså!
o när jag kom hem så låg min onepice på sängen, as f1! bilder kommer sedaaan!
idag så har jag o Hannah bestämmt att vi ska ha ett nyttigt liv! men imon så får jag äta, o de e min sista dag! haha!
men iaf, imon så har vi halv studiedag! as cill, så efter ''skolan'' då, så ska jag o victoria hem till hannes och va med han där typ hela daget, vi ska typ kolla på pearl harbour , äta toffiiee och hoppa studsmatta typ! vet inte riktigt om jag ska ha min onepice i skolan imed att vi bara har 2 lektioner typ (?) men jag kommer iaf ta med mig den imed att jag vill ha den hos hannes o så! ahha, nog om de! nu ska jag plugga och sedan måla mina naglar! kommer ett inlägg om typ 5 minuter på min onepice! så checka de!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0