dååligt jag vet!

förlåt mig frö at jag inte har uppdaterat! ! men i alla fall!
igår så skulle jag ju sova med tilde, men då ville isak med va med så självklart fick han det! vi hade as kul , vi busringde till folk i sverige, typ asså bara slog ett rummer, flabbade söner och sjöng singstar! seriöst dettta e fan sjukt! isak och tilde sjunger liksom 1000000 gånger bättre än mig, men jag vinner ALLTID  med typ 1000 poeng över dem! haha, heeelt sjukt ! men jaja! kul var det i alla fall, vi sommade typ vid halv 3 ? elelr aa, jag iaf! isak va ju galen som alltid och ville inte osva så jag tror att han låg och plågade tilde hela natten! aja!
men nu måste jag fortsätta plugga! ska plugga hela dagen... hääärligt.. höhö!
va ju på stan i går så visa sen va jag köpte!
ha det bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0