check again!

chaaoo ! haha, nej , men hej!
idag var det kul i koslan som vanligt!
sedan så åkte jag och pappa till media markt och köpte lite filmer, as f1!
och nu kom jag hem från media markt för kanske 2 minuter sedan! ska plugga matte nu, har ma prov imon! kommer gå bra toror jag, kan ju allt så :D
HÄR ÄR BILDER PÅ DE FILMER JGA KÖPTE:
haha, såg det på bio, de va ju kul så aa
mitt liiiiiiiv, pearl harbor!
aldrig sett, verkade bra!
aldrig heler sett, verkade med bra!
såg den i österrike, aaaaas f1!
det va dom! nu ska jag ta nått och äta och plugga! hörs imon eller sedan!
just det ja! jag pratade med vicky ( som vanligt.. höhö ) och hon hade köpt filmen fredagen den 13! som vi nog ska se på fredag, jag kommer fan dö! imed att jag tycker att scary movie e läskig.... haha! aja, jag har vick!
men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0