Victoria

hej!
förlåt för sjukt dålig uppdatering men jag är aldrig inne nu när det är så fint väder och victoria e här och då vill jag gärna spendera mycekt tid med hene oså!
igrå så gick vi bara runt lite när vi kom hit och så badade vi på hopptornet och solade med cornelia, möjjsigt!
och på kvällen så bara vi pratade och va ute på promenader, och vid 12 på natten så gick vi och badade! det va faktiskt vramt!
och idag såå gick vi upp vid halv 11 och så gick vi direkt ut och solade till klockan 2, sedan så gick vi till badplatsen och solade och badade där lite, sedan så gick vi  och köpte maaaat!
och så nu så har vi kolllat på film och gosat med min lilla vovveeee!
men nu så ska vi hitta på nått kul tror jaaa!
hörs ikväll eller imon! och som sagt så kommer jag inte uppdatera så mycket nu på sommar lovet! och ni ska inte sitta inne  och läsa blogggar! GÅ UT OCH SOLA OCH BADA O LEV LIVET!
och kolla min blogg på era mobiler ist ! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0