Sommarkväll

hej!
nu sitter jag på vår balkong här och dricker lite juice och sånt!
följde precis cornelia hem, typ 500 meter men hon va rädd för att vi hade sett pananormal activity 2 ( stavning )
så då va hon lite rädd, men nu så ska lyssna lite på musik och kolla runt lite!
ska lägga mig snart imed att ajg ska upp klcoakn 7 imon för att åka upp till göteborg och HÄMTA MIN LILLA VOVVE!
ska bli så jävla kul! och på tisdag så åker victoria med oss och vovven upp till landet igen! så ska hon va här tills fredag! de ska bli jeffligt nice imed att ajg inte träffat henne på sveeena länge nu!
men nu ska jag chilla på reee, hörs förmodligen i gbg imon ! puss

Kommentarer
Postat av: amanda

jättefin blogg! :D

vilken storlek har du på dina rayban? har du wayfarers också? :)

2011-06-27 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0