Plans for 2-day

hej
nu komemr tilde upp hit om typ 3 minuter, och för er som inte vet det så är vi typ grannar.
men senare idag vid typ 3, så ska jag ta bussen in till stan och möta upp mami så ska vi gå och kolla på lite byxor, vi ska typ bara gå i 3 affärer för mer hinner jag inte! sedan så ska jag åka hem till cornelia så ska jag sova där imed att pappa, ida och mamma är på molllösund! så ska jag sova där och på torsdagen så ska vi gå på stan eller liseberg tror vi! och sedan på kvällen eller på fredag morgon så åker vi upp till mollösund och på fredagen där så firar vi midsommar med 50 personer! det ska bli kul!
men nu kom tilde precis så jag ska springa och låsa upp för henne! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0