Midsommar

hej!
igår va en heelt galen natt verkligen!
det började med fest med 50 personer , åldrarna va la från 14-50 (?) haha, men vi åt mest bara med dom sedan så sprang jag , conne o andrea ut med några av idas kompisar från göteborg och så gjorde vi lite saker nere på ''byn'' och sedan vid 3 så drog vi till connes sjöbord, fast det tog ett tag innan vi kom dit, 100000 natur kisse pauser (hehe) fulla 95:or osv...!
men de va grymt kul, och när vi kom dit ( som igentligen tar ca 5 minuetr att gå dit tog 1 timme för oss.. ) så bestämde cornelia sig för att bada i hamnen ? så då hoppade hon i neck och badade , sedan så vet ajg inte riktigt vad vi gjorde men vi sommnade vid 7 imorse iaf... så jag e sådäär pigg nu kan jag säjaa. hehe!
nu har jag iaf legat och solat i kanske 2 timmar, sommnade i solen så brände mig lite men men! fikc ju färg iaf!
men nu så ska jag äta långbord med massa goa grabbs och girls från göteborg! och sedan träffa cornelia o andrea tror jag! men vi hörs imon elelr ikväll och hoppas ni har haft en bra midsommar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0