hemmaaaa

hej! nu kom jag typ presic hem från cornelia! det va hur mysigt som helst, jag o conne satt och kollade på massa trailers til filmer och kollade på en film som jag inte kommer ihåg vad den hette (?) haha, anyway! de va sween möjjsigt med victoria igår, vi va ute till klockan 1-2 nånting på kvällen och gjorde massa saker! sedan så gick vi in och satte på en skräck film som hette Paranormal Activity 2! den va lite läskig men helt okej! sean så log vi och prata och somade la vid 4 elelr nått! men imon så ska jag och familjen upp JÄTTE tidigt för vi ska ned till småland och kolla på en sak, eller aa sak och sak! men jag komemr berätta om det imon om det blir nått! får se! sedan på måndag så ska jga va med cornelia! vi ska fika, bio, gå på stan och köpa en sak och sedan på liesbrg tror jag! imed att jag ska tvinga in henne i atmos fear! men nu så ska jag sova! slänger in en blid på mig och babe från idag!
jag och cornelia idag från hennes konfaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0