Hej va de 2 år sedan sist ?

haha, nej men hej! förlåt för dålig uppdatering emn cernlieas dator e sönder så aa.. hehe!
men vi har haft det så jävla roligt domhär dagarna jag o conne!
kom upp hit till landet klockan 11 kanske ? och sedan dess så har jag duschar packat upp allt *stolt* och pratat massa med min lilla victoria som kommer hit på tisdag! åh ni fattar inte hur mycket jagsaknar henne asså! har inte träffat henne på en vecka nu! heeelt sjukt! aja, så de ska bli kul!
men på måndag så ska vi åka och hämta upp våra lilla nya familje medlem! vår lilla hund! o de ska bli så kul!
men imon så blir det inte så mycket uppdatering pga att vi kommer ha ca 50 personer i vårt hus så jag kommer inte ha tid o så! så sov göt och ha en bra midsommar så ses vi på lördag! pussss
jag o baby!
men det tar typ 5 minueter för varge bild ? aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0