fotboll, yess

hej!
detta har nog vart en av de roligaste helgerna i mitt liv! liksom ca 15 lag eller nått som bor i en skola och man möter vissa av dom! de va matcher på dagarna och på kvällarna så hängde jag och några andra tjejor från mitt lag inne hos pojkar 97 (askim ) ! de va grymma kvällar och grymma dagar! fick massa nya vänner, bara killar men ändå, oså min lilla jakob (spelar i IFK GÖTEBOG) som va så söt! haha, vi har en speciell relation vettuu ingen kärlek eller så utan kömpis! pratade med han i kanske 10 minuter sedan så va vi köpisar! haha men iaf, det har vart sjukt kul där! det gick inte såå bra för oss i tuneringen men men! ''VI TAR DET NÄSTA GÅNG'' som vi alltid säjer!
men här kommer iaf lite bilder från helgen!
lovisa,julia,johanna,emma,sara,sara och jag
erik, andreas, jacob, jesper och jag
jag och jacob
Askims P97
jag o saraa
knapee
jag och sara, jag nummer 7!
saknar det som fan asså!
men det kommer mer bilder sen eller imon! för nu måste jag gö mat! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0