TTYLB

hej!
nu så ska jga gå o lägga mig snart, tänkte bara slänga in ett snabt inlägg!
iaf, hela dagen så har jag bara vilat imed att jag har haft ont i huvet !
och sedan vid 8 så gick pappa, ida, jag och jacks pappa och lille bror och åt på restaurang!
jag tog kötbullar från barn menyn imed att jag inte ville ha mycket mat för jag har ingen lust att äta när jag har onnt i huvet!
sedan så träffade jag o jack på agust så då ringde jag cornelia och kollade med henne om hon skulle med och bada för att jack skulle bada, så då gick cornelia o jack och badade medans jag o agust satt och kollade på och pratade.
jag fick inte bada tyvärr pga huvud värken! :(
och sedan så gick jag o conne hem o satte på harry potter! och sedan nu så fick jag följa henne hem för att hon va rädd ? haha!
men imon ska jag upp vid 8 för jag ska ut och springa med cornelia! har en tävling med min syrra, orkar inte berätta nu! sedan så vid 10 så ska jag på ¨brunch¨! och sedan på dagen så ska jag bara va på cornelias altan hela dagen och sola och lyssna på musik oså med henne!
möjjsigt! kommer säkert bilder! för jag tror att ajg tar med min lilla system kamera iaf!
men nu måste jag verkligen sova, puss
New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0