Saker ni inte viste om mig

-jag har simmat med hajar
*
-jag har vart i USA 13 gånger
*
-första gången jag var i USA så var jag 5-6 månader gammal
*
- jag älskar sommaren
*
- det västa jag vet är kryp
*
- jag har aldrig färgat mitt hår
*
- den tån som sitter brevid storstårn är längre än min stortå
- jag hatar att gå utan naglack
*
- jag är beroende av smycken
*
- jag ÄLSKAR min mobil
*
- jag har världens bästa kompisar
*
-jag och victoria kan börja gråta om vi inte träffats på mer än 4 dagar
-jag älskar att snacka båtar och bilar med pappa
*
- jag älskar rosa vespor
*
- jag älskar att bli brun
*
- jag har åkt allt på liseberg ( ball, ja vet )
*
- jag älskar att träna
*
- jag skulle inte klara mig utan mitt fotbollslag !
*
- jag älskar att åka skidor fast även solsemestrar
*
- jag tycker det är en skön känsla att hoppa från HÖGA hopptorn
*
- jag har flugit hellikopter 2 gånger i NY
- jag älskar att fota
*
- varge gång jag ser en spindel så springar jag runt huset eller börjar gråta
*
- victoria lärde mig att kolla på skräckfilmer och nu älskar jag dem
*
- jag gråter till typ alla böcker jag läser
*
- jag gråter till ALLA lite sorgliga filmer
*
*
*
*
*
kommer säkert på massa mer men här är några!

Kommentarer
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Vinnaren av det valfria iphoneskalet finns nu upp på bloggen! Tryck bara här ---->

http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/july/vinnaren-av-iphoneskalet-ar.html#comment för att se om just du vann! :D

2011-07-02 @ 10:46:42
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

min tå är oxå längre än stortån. det betyder att man är envis ;) om du inte redan visste det

2011-07-03 @ 00:41:56
URL: http://glamurosaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahah vet duuu? att om tå brevid stortån är längre så är man lebb! haha nej men vissa säger de iallafall ;)

Menar verkligen inget illa mot dig tycker bara de är lite kul för jag fick veta de för några dagar sedan hehe

2011-07-03 @ 22:15:40
URL: http://hejsanalexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0