MTV

hej, de va ett tag sedan nu... hehe!
men jag har inte tid att blogga här ute och särk´skillt inte nu för att det är steffis sista dag här innan hon åker hem till stockholm igen! synd
men iaf! igår kväll vid 10 så va jag ganska trött så jag gick hem  o satte på mig natt-kläder oså, men sedan vid halv 11 så kom steffi hem till mig och sa att jag inte skulle sova utan att jag skulle förlja med hene ut, så gjorde jag det! så gjorde vi lite saker, sedan så gick vi till andrea o mickaela och så gick vi iväg till deras sjöbord vid halv 1 och så lämnade vi våra saker oså, sedan så gick vi på promenad o de va huuuur mörkt som helst så de va as läskigt att gå bland sjöbordarnaaa! men så gick vi ut på vägen , så ser vi nån som ör ute o cyklar och så säjer andrea: amen det är ju han som typ våldtar!!
och vi får typ panik och springer in på en tomt bakom en husvagn och gömmer oss där, fast det va inte det untan de va typ en kille i 20 års ålders så aa..
men de va enm rolig natt!
och nu så har jag passat min hund i 2 timmar för att mamma o pappa e iväg o handlar o ida jobbaaar, hon har skällt hela tiden, sprungit runt , kissat på golvet och jag har typ fått lite damp på henne, men hon e ju bara 11 veckor så det är inte så konstigt! hehe... men nu sover hon iaf!
och ajg sitter och lyssnar på MTV.  döööööör ju på deras musik, spelar fan bra låtar heela tiden! as gött
men nu så ska jag snart gå hem till andrea o mickaela med steffi så skulle vi typ baka eller nått, och sedan ikväll så ska alla våra föreldrar bort på middag till mina päron så då ska vi laga mat oså hoss staffi! möjsigt!
men nu blev det ett långt inlägg.... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0