Lönch kväll

hej!
ikväll så ska jag ta en lungn kväll med pappa för att jag har inte gjort det på hela sommaren typ...
så vi ska bara kolla på film och så ska jag la måla naglarna med (?)
kom preic ut ur duschen by the way, rakade mina ben för första gången på typ veckor imed att jag tror att min bränns går av! den för fan det med! helvetteeeee... aja! skit samma, får la jobba på en ny då. haha
men nu så ska jag kolla på en film, tror det blir harry potter eller sagan om ringen imed att jag o pappa har kollat på dom tsm enda sedan jag va huur liten som helst!
men imon blir det nog inte så bra upppdatering för vid 5 eller nått så ska vi åka till nösund hem till erics familj på fäääzt , de ska bli kul! men nu ska jag kolla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0