tack + kemi!

hej hej!
tack så jätte mycket tilde , för designen lav ya!
nu sitter jag och dricker julmust? haha, jaa, jag hittade en flaska ;)
men jag är nästan helt frisk nu :)
oj.... jag kanske har glömmt att skriva det...
men jag blev sjuk den dagen jag kom hem , så var jag jätte sjuk , och sedan dess så har jag varit det, men nu e jag bättre!
och nu sitter jag och gör kemi!
för tills på torsdag så har vi en kemi inlämmning och försurning, jag är snart klar! känns bra!
men vecka 3 så ska jag ha matte prov och sedan börjas det igen , och då kommer det inte att bli så mycket uppdatering pga plugget, men det får ni stå ut med!
men nu ska jag fortsätta, sedan när jag e klar så ska jag nog gö lite matte tror ja,
sen så ska jag vell ta en ansikts mask som jag fick av tilde i julklapp också fick jag lite mer, kan visa sen, sedan tror jag att jag ska platta håret, för jag ska nog ha uppsatt hår imon i skolan, och då måste jag ha platt hår mför mitt hår e cp!
men iaf!
nu ska jag  gå!
hörs snen!
( långt inlägg )

Kommentarer
Postat av: amanda

gå in och anmäl dig till veckans blogg på min blogg här; http://aamandanathalie.blogg.se/2011/january/vi-kor-igang-med-en-1.html

puss<3

2011-01-09 @ 16:36:57
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: tilde

nesh herre gud, de var vell inget ? :)

2011-01-09 @ 18:03:15
URL: http://tildeschooning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg skulle bli 1000 gånger bättre om du uppdaterade bättre och om du hade mer bilder!! Plus att en frågestund skulle inte varit fel! Din blogg är väldigt fin och bra annars :)

2011-01-10 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0