skit dag + bra

chaoo!
idag har jag skadat mig vääldigt mycket, haha
det va kul i skolan som vanligt!
men på morgonen när jag skulle gå ner till bussen så halkar jag i baken och åker rakt in i ett träd!
fick grenar över allt i ansiktet, inte så härligt
sedan i skolan så har jag gått runt med en ögonfrans i ögat hela dagen och igen hittar den elelr ser den och det gör skit ont! sedan så har jga fått typ en böld inuti min öronsnibb som gör Skeeeeet ont!
och när jag skulle gå hem från bussen så halkar jag och åker in i samma träd igen, sedan så halkar jag i backen, f1 nice! eller inte!
men ah, det va typ min dag, haha
men imon blir det        G R Y M T       för att jag ska sova med världens underbaraste PAULINE!
ska bli skit kul! hon slutar 1 och en halv timme innan mig o jag slutar 1, haha , så hon ska sitta o leka med min ipad så länge, det tycker hon ska bli awsomeeeee, hah!
men nu ska jag kollla på film o fortsätta smsa med folk, haha!
hörs sen! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0