Hej!

Hej ! Nu är vickan hos mig och snrt kommere kanske en kompus :) Vi slytade 1 idag , sedam så gick på på stan med hannah, tobias, jack och vi hade as kul! Tobbe provade den typ björn onepiecen, och jag bara sprang till honnom och kramade honnom! Haha Han såg ju så mysig ut!? Haha Sedan efter det så åkte hannah hem och tobbd skulle vänta i stan. En kompis så då åkte jag, jack o vickan hem och på marklands gatan så kom olle o johan på , my boys, haha nejdå, men så åkte jag o vicktoria hem till johN med olle då, o vi hade as kul verkligen! Fast vi va bara där i typ en halv-1 timme för sen kom någraandra, och då GICK vi till ICA som e as långt!!!! Och sedan GICK vi hem! Haha Jag och victria sitter och chillae och lyssnar på VÅRA låtar, as mysigt! Men imon blir de fest! Fett kul! Men nu ska vi gå på promenad typ tror ja, men iaf ! Vi e rätt sur på många, haha Hörs sen pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0