Put you'r mother fucking hands up

Hej! förlåt för det ortoligit dåliga uppdateringen! ska bli bättre lovar!
iågr så hade jga ju tjejj middag! tack så himla mycket tjejjer älskar er verkligen!
sedan efter vi hade ätit och så så kom massa mer.. hände lite saker men det e löst oså nu!
och idag har jag vart med amelia och saga lite för dom sov här, sedan har jag med städat efter gårdagen hela dagen!
nu ska jag lägga upp lite bilder på det jag fick av mina tjejjor och här kommer dom!
Blåa byxor från Juicy Couture- fick av vera, sofia, ester och hannah!
örhängen + trosor av- Ida, Anna och Emmy
haha, fick av saraaa
Mössa av- bea och vanessa
örhängen av - cornelia, antonia och victoria
armband och örhängen av - amelia och saga
halsband av- karro
örhängen- pauline
armband- suzana
tack så mycket tjejjor älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du av familjen?

2011-12-20 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0