Förlåt

har försökt mobil blogga as mycket! men de funkar ju för fan inte...
men iaf!
men i fredags så eftter skolan så åkte jag, victoria och ester runt lite... fick inte gjort allt vi skulle för vissa andledningar men skit sam!
sedan vid 7 så mötte vi upp vera och antoniaaa sedan mötte alla vi upp hannah och sofia och skulle äta överrasknings middag för hannah i stan oså! så fick hos presenter så mös vi! och så åt ida och karro med oss med! jätte kul verkligen! :)
och sedan åkte jag, vicotira, vera och antzz till långedrag där vi mötte upp cornelia, lovisa och sofia och så gick vi till en kille som hette albert! så va vi där från 9-12 typ..... inte jätte kul men de va kul! alltid roligt att lära känna nya människor jue :)
så sedan sov jag hos victoria och idag så åkte jag hem vid 12 från victoria och så har jag bara slappat med min sis hela dagen! sedan vid 5 så skulle vi på släktkalas... förstörde min dag! haha nää men typ!
men sedan vid 10 så kom isak, haha så han gick hem för kasnke 30 minuter sedan!
men imon så ska jag först på konfa vid 11 och sedan typ plugga och träna på dagen!
men vi hörs imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0