Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

hej, de va ett tag sedan!
efter skolan idag så åkte jag o johanna till vasa shushi bar o tog med oss det hem! gött
ska snart äta upp det sista! ;) haha
sedan så bakade jag stora choklad bollar tills imon, ska baka till handledningen.
men nu så kollade jag precis på harry potter del 2, har ju fan inte sett det! helt sjukt! men ska nog se den imon! så de e gödit!
men kolalde precis på den och jag började gråta o fick rysningar i hela kroppen... helt sjukt att detta är slutet... många kanske inte bryr sig men jg har växt upp med harry potter.. o nu e de slut !? så jävla sjukt!
men nu ska jag äta sushiiii! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0