Middag

hej!
nu ska jag på middag till cornelia med ida, våra föreldrar e på massa kalas överallt idag, orkar inte förklara så de e niceee, min sista kväll här... känns lite sorgligt!
men sedan imon så ska ajg , mamma o pappa till marsstransd och äta o chilla där, sedna sover vi nog där med! sedan på torsdag morgon så åker ajg direkt till Långedrag GKSS!
och då e de AE så då kommer jag inte blogga på 10 dagar.. men ska kolla om kanske tilde eller nån vill gäst blogga lite ? ;)
men nu ska vi gå! just det ja, idag så har ajg fått så sjukt mycket färg så de finns inte! hur nice som helst! brännt mig lite men det blir ju brunt tills imon! as gött!
men vi hörs puss

Kommentarer
Postat av: tilde

sv; aha ;) haha men alltså...ehm ja visst kan jag de :) ! eller fårse...om jag hinner med de. men jag ka gästblogga åt dig om du vill ! :)

2011-08-02 @ 19:43:48
URL: http://tildeschooning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0