liseberg o sushi

hej!
kom precis hem!
de va hur mysigt som helst idag på liseberg! hade saknar alla så sjukt mycket!
de va johanna , saga, alexandra , amelia, jag , jacob och adam!
bilder kommer nog lite senare ikväll och alexandra hade med sin kamera så hon lägger säkert upp bilder hon med sen!
men sedan vid typ 6 så skulle vi igentligen alla åka till kullavik o grilla, men de regnade jue, så jag, johanna o alexandra åkte till Vasa-Sushibar och åt ! mummaaaa sedan så tog vi bussen hem o aa..!
men nu så kommer snart mamma o ida hem, så ska jag kolla om jag o mamma kan åka ned till affären o köpa lite godis till mig för att idag är min sista dag innan mitt godisförbjud börjar.. har det bara i en månad så de e lungt!
men jag körde på en väldigt schlapp outfitt idag!
haha, skööna bilder..
tröja- idas
halsband- friis and company
jeans- Nolita
skor- converse
+ juicy tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0