Hemma o förlååt, tagga oskar

hej!
förlåt att jag inte bloggat sedan jag komit hem men jag har typ vart sjuk.. men jag kommer ta en bloggpause nu för jag har inte td att blogga.. om ni vill se bilder osånt från lägret så kan ni kolla alexs eller sagas blogg!
men imon så spelar ju OSKAR LINNROS på liseberg! gaaahh! taggaaaa
ska förmodligen åka dit emed alexandra o johanna men ajg vvte inte riktigt! men nu ska vi äta fisksoppa som pappa kokat hela dagen! MUMMAAA puss¨
nu kommer bara snabbt några bilder från AE

saga, amelia o jag

Amelia, jag o saga

jag , saga o alex

jag o älskiii

jag , calle o amelia

massa goa tjajjooor!

Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt iphoneskal ifrån mirabling.se - klicka på länken för att komma direkt och vara med och tävla: http://aamandanathalie.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



FÖRLÅT OM DU INTE GILLAR SÅNNA HÄR KOMMENTARER

2011-08-15 @ 23:56:16
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0