Vildmarksleden!

cha cha bloggen! sckojjaaa! ;)
nje men, hej hej!
nu har jag precis varit och spelat glof i två timmar i min glof- träning!
men iallafall!
imon är det vildmarksleden! jag är typ den ända som ser fram emot att gå 1 mil! hah, nej men serriöst! det verkar ju as kul! gå i skogen förbi sjöar och bada i dom ! as kul ju!
okej, nu ska jag förklara vad det är, haha!
alla från 7:an - 3:an på gymnasiet går en sträcka typ i skogen 8:orna - 3:orna går 2 mil och 7:orna går 1 mil!
men asså man ska typ ha matsäck också med mig och här kommer bilder på min :D
( den outfitten jag ska gå i kommer upp här imorgon bitti! )
Min Kyckling sallad :D
Allioli till salladen :D
Nyttig ... haha , najj dåe! men gooda vitamindrycker!
natur godis :D
hahah! saknar er tejjer! + steffi! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0