Sorry och Grattis till tobbe lobbe!

hallojsan bloggen!
sorry för att jag inet har uppdaterat idag men jag har inet haft något internet!
men grattis säjjer alla till Tobias! för att han tar sin Bar Mitzvah idag!
för alla som inte vet vad det är så är det som en judisk konfermation! och på morgonen så går man till synagogan ( Typ som våran kyrcka ) och hör på gudtjänsten och den som ska ta bar eller bat mitzvah läser hebreiska!
sedan på kvällen så är det vääldens roligaste fester!
det är typ det roligaste jag vet ! hah!
man är typ där till klockan 1-2 å natten och äter, hör på olika tal till den som tar bat eller bar mitzvah och DANSAR! Både judisk dans och vanlig disco! och det är licksom typ 5 åringar till 80 åringar typ! haha!
men här kommer outfitten för idag på morgonen!:
( kvällens outfitt kommer upp här senare! )
liite failad på ansiktet jag vet men hinner inte ta en annan bild ;)
klänning- Systers!
strumpbyxor- typ H&M
bas linne - Benniton
tröja- Juicy Couture
Pälsväst- Tessie
snart ska jg till ester och sedan åker vi till feeesten!
sedan i natt så komemr hon med mig hem och hon sover här! mys mys!
puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Borrowing Ida's dress, I see?

She bought it at Zara :)

2010-09-11 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0