Shopping och födelsedagspresenter!

hallo!
idag fick ida sina paket :D hon fyller år imon men det är ju skola imon så hon fick det idag på morgonene istället!
och imed att jag fyller år så nära jul så fick jag födelsedags presenter idag i stället :D så det var kul!
presenterna från imorse:
Smyckeshand typ ;) ( hänger på smycken )
Min ÄÄÄLSKADE Odd Molly blus :D
Mina Odd Molly knästrumpor.
bara vanliga snygga hår spännen :D
Nu till shopping presenterna :D
Pälsväst :D
Pälsvästen på :D
Jag är kääär i detta penfodral / sminkväska !
Ny skeet söt Odd Molly blus :D
Och sist men inte minst mina snygga Nolita jeans!
Ser as stora ut på bild men det e dom inte i verkligheten!
nu ska jag till stallet !
bye!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

What nice presents! Happy (very early) birthday, lovely Sofia!

2010-09-10 @ 00:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0