Lite nytt!

haallooo! idag efter skolan så trodde jag att jag och imn syster hade bestämmt att vi skulle gå på stan , men så sa hon att vi inte skule det, så viste jag inte typ hur jag skulle ta mig hem för jag gick på fel spårvangn typ och massa skit. men då bestämmde jag mig för att jga kunde gå till mammas jobb istället och sätta mig och plugga , så gjorde jag det. fast innan jag gick till mammas kontor så gick jag till en jätte mysigt cafe ioch där har dom tyå väääärldens största cocosboll! så köpte jag en sån och en vitamindryck! sen så gick jag och ida till arkaden för vi var typ där, så gick jag bort till mammas jobb och ida skulle typ träffa en kompis ! men när jag  kom till mamams jobb så var hon inte där fr hon var någonstans, så kom typ massa till mig och bara: Ohh! jag ser att du har tatt över din mammas jobb! jag bah : heheh, mm.... ;) haha!
men sedan kom mamma så satt  vi där tills tyå 6- halv 7 för mamma hade ett möte, och vit typ halv 6 så kom IDA!
men vi tog lite  fina bilder över FIIINA Göteborg! ohc på mig och ida! kommer nog upp här någon annan dag! men nu måste jag gå för jag har hemkunskapsläxa tills imon! kan den typ men måste öva liiite till, alltid ba och kunna den för mycket! eller hur ? ;) haha!
men sedan på väg hem så åkte jag, mamma och ida till stadium och köpte Nya Converse ett par till mig och ett par till Ida! esdan så fick vi också varsina spring / tränings byxor!
bilder:
Skon ser as lång ut, men what ever!
woho! snygg bild ! haha, men skiiit i ! men måste gå ! bye bye! see ya to morrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0