Shopping!

hej hej !
nu sitter ajg på mammas jobbb för jag och ida har varit på stan heeela dagen!vi kom hit vid 8-halv 9 imorse!
och vi slutade shoppa nu! haha! blev lite saker
bilder kommer sen men endå:
9 ringar... hehe..
1 par byxor
1 linne
1 tröja
2 typ advendskaledrar..
bilder kommer sen ikväll hos paou eller imon när jag e hemma!
men iaf , nu sitter ajg på mammas jobb och hon är inte här... hehe.. hon är typ på en möte någon annan tans i stan ;) men men.. sitter och nördar fajjan och bloggar!
snart så kommer ster och ''hämtar'' mig, så tar vi bussen till paou! pinsamt, jag har ju en resväska.. ooups
aja! shiiit it!
men nu ska jag nörda allt så hörs vi nog när jag e hos paou!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0