HARRY POTTER 7!

HJE HEJ!
jag och paou har precis varit på Harry Potter 7! så sjukt bra! finns inga ord! ;) men jag grät typ 7 gånger ? haha, men den var JÄTTE BRA! VÄRD OCH SE ! vist den e 2 och en halv timme lång, men det känns det inte som!
men igår så hade paou och jag det väldigt mysigt! blev inget med hannes o ronni för aa, men jag och paou gick ut i snön och frös i hjäl! haha! bilder kommer i kväll eller sen! men sedan så gick vi in och tog ett fotbad! myssiigt! sedan så gick vi och la oss, och vi somnade jätte snabbt! haha, men så gick vi upp klockan 8 idag och gjorde i ordning oss och åkte in till vion vid 11! men nu ska jag städa mitt rum och sedan så vet jag inte! men vi hörs sen!
just det ja, saknar min konstiga syster! har ju inte bråkat med någon på 3 dagar! haha ! ;) nej då! men jag saknar henne!
hörs sen !
PÖZZZ

Kommentarer
Postat av: Pauline

det va sköjj!! ;)

möcke sköjj

2010-11-21 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0