Förlåt men har ingen dator!

läs rubriken! hej hej iaf! men mamma har tagit min dator hehe, för jag typ ville det för jag skulle bara gö läxor och öva till prov och sånnt denna veckan! men iaf! om en timma så kommer Idas kompis och hämtar henne så ska dom och några till åka till LONDON! goshh! jag e så sjukt avensjuk! vill också dit ! haha, men jag fick ju åka till stockholm med kompisar och det var också vääldigt kul! men nu blir det mina kompisar som jag var i stockholm med några av deras systras ska åka med Ida! men gud ! jag vill till London! haha! gasshhh!!!! aja, nån annan gång kanske! men nu sitter jag med Ida och hjälper henne att packaklart hon har med sig halva mitt rum , halva mammas saker typ , och halva sina! bra Ida! haha! men aja, får se om jag lyckas få in en dator i mitt rum sen när det e Kenza tyra show! jag vet ju vart min ligger....... nej då! den ska jga inte ta! ;) men nu ska jag hälpa Ida! hörs sen eller imon! kraaaaaoooomm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0