dagens !

hej hej!
idag så var det kul i skolan , jag hade ju hemkunskaps prov , vi gjorde det i aulan ;) kul kul! men det gick bra!
sedan så var jag klar efter 1 timma och anna, lisa, vicky , hannah och ester med så hade vi 1 timma kvar på hemkunskapen fast vi fick håltimme då, sedan + en timme lunch ! så vi åkte in till stan och åt thai mat och kollade i affärer ich hade det möjjsigt! sedna så åkte jag hem vid halv 5, för vi sluade sent + bussen kom förrens 30 min!!
så åkte jag med Saga, Alexandra, Ronni, hannes, tobbe, johan och johan! kul kul!
mne så kom jag hem typ nu, och det var sjukt mörk så jag vågade inte gå från busshållplatsen! så pappa kom och hämtade mig! :)
men nu ska jag kolla på Bert ! ;) ahha! så kul e det , heh... ;)
dagens outfitt ( det var länge sedan nu ):
Blus- Ginatricot
byxor- no idea..
halsband- Juicy Couture
armband- Juicy Couture
+ sjal, ester elenora leopad
+ moncler jacka och svarta UGG:s
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0