ÅHH!

hej hej !
nu sitter jag  och hela min familj på golvet i vadagsrummet för ida har ju precis kommit hem! kul kul! hon hade shoppat väldigt mycket fina saker!!
och jag fick lite saker jag med!
bilder på det jag fick:
en till Marc Jacobs penna , har en men det e typ hönder så jag fick en till :D happy!
MIN ÄLSKADE CAFFE LATTE MUGG!
JELLY BEANS! KOLLA ALLA DE OLIKA SORTERNA!
dom e verkligen goda ! och ni som har ätit sånna i USA , det e inte samma sak! domma e skit goa!
här e pop corn! haha! det fins massa mer som t.e.x choklad pudding, caffe latte, bubble gum, vanilja, olika drinkar!
SKIT GOTT!
men vi hörs imon!
pözzz

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tänkte också köpa en sån Marc Jacobs penna, :) i USA

Puss

2010-11-22 @ 09:46:54
URL: http://vanessawilsons.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vart kom kaffe muggen ifrån? Något spec eller bara något vanligt?

Kul att du bloggat mycket idag med :)

2010-11-22 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0