Sjuk!

hej hej!
idag fick pappa hämta mig kl. 12 i skolan för jag mår inte så bra :/
jag har huvudvärk och aa... känner mig allmänt hängig!
nu har ida kommit hem till oss igen :D
kul kul!
på frdean till lördag e det klassresa :D
kommer la bli kul :D
aja..
ni får dagens outfitt utan bild:
skol outfit :P :
bas linne- HM
blus- Chelssia
byxor- Chelssia
kofta- Juicy Couture
skor- Converse
jacka- Jeans från ....
halsduk-STOR SVART!
face look- Som vanligt, puder, roghe, textstift och mascara.
hemma outfitt:
Shorts- Rosa Juicy Couture
tröja- Rosa Hollister
face look- inget smink ;P
puss puss // sofia <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ooo a Hollister shirt, must be from America, huh? Love you!

2010-05-17 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0