frågestund.

frida:
Kan du visa vilder på ditt rum?
svar: ja, men vill inte ;)
hur gammal är du?
svar: jag ska fylla 13
Har du bra sjävlförtroende?
svar: bror på :P
Hur är en bra vän enligt dig?
svar: en som man kan lita på upp till 1000%
Hur "inspereras" du när du ska blogga?
svar: jag vte inte, jag bara skriver :D


saralee:
var e din dröm resa?
svar: jag vet inte, faktistk :D
hur kommer det sig att du började blogga?
svar: jag hade en blogg, sedan tog jag bort den, och då
saknade jag den lite ;P
vad vill du bli när du blir stor?
svar: jag vet inte, men jag tror doktor :D
vilken affär är bäst?
svar: Juicy couture i New York




Rolli ( min syster som skojjar med ett annat namn):
Tycker du om choklad?
svar: hha! jag Älskar choklad!
Vad äter du helst en fredagkväll?
svar: godis eller fruktsallad :D
Hur många syskon har du?
svar: en syster !
Hur gamla är dem?
svar: hon är 15 år.
Bloggar de också?
svar: ja, www.idathornqvist.blogg.se

Rolli ( syster som skojjar med ett annat namn)
Vilken är din favoritlåt?
svar: Hey soul sisters ( stavning) och This boy.



Rolli  ( syster som skojjar med ett annat namn )
Aso, du verkar vara en sådan fin tjej, jag tycker du sminkar dig fint också. Hur gör du?
svar: haha, atck ;)
jag tar puder först sedan tar jag rochge och sedan maskara :D


Sofia  ( syster tog mitt namn :P )
Vart köper du dina fina kläder?
svar: där jag tycker dom har fina :D


tack för ''alla'' frågorna! ;)
puss puss°
kanske komemr bilder på klassresan imon!
det var as kul!
pusss ! // sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0