Myser på gräset med Ester!

hej hej!
just nu ligger jag på en filt i gräset tillsammans med Ester och bara har det skönt... vi tog en tur på stan innan med ficka och shopping, hä kommer lite bilder på vad jag köpte!:D
en söt, rosa ( love ) ''glasskål''
ett par vita shorts
en söt vit spets bikini
söt skinn väska!
snygga shorts
Haha det var en kamel inne i stan! nej jag skojar inte, en riktig kamel! här kommer bilder.
den stod vid domkyrkan!
nu kommer lite bilder från stan!
hahha, väldigt långt inlägg med massa bilder.
så det kommer nog inte bil så mkr mer inlägg med as mkt bilder!
min kaka, ester tog en likadan :D
muummmss!
sööta sarah!
besök hennes blogg: http://sarahgoldman.blogg.se/
just det ja.. jag har ju klippt mitt hår!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hhaha, skojja bara, men funderar på att klippa det så kort :D
eller vad tycker ni ?
aja, nu ska ni inte få se mer bilder ör nu ska jag och ester mysa lite till!
hon ska sova här, så det kommer nog mer bilder :P
aja, puss pusss // sofia & Ester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0