förlåt med också varför!

hje hej!
asså förlåt för att jag inte upptraterar, men som amanda lj sa att man orkar inte sitta inne vid datorn när man har sommarlov!
asså iaf,
idag gick jag och isak hem till Jenny och där var cathleen.
vi badade i hennes pool och sedan gick vi hem till isak igen och tog hand om alla hans 12 BBBEEEBBIIISSS KYCKLINGAR!
DOM ÄR SJUKT SMÅ OCH SÖTA!
bilder koommer imoon!
sedan åkte vi till mitt stall och isak blev kär i Eskil ;)
det är en fanabella !
haha, han e typ 50 cm i mankhöjd! ( höjd )
så sjukt liten!
men aja, sedan komemr isak snart så ska vi sova över :D
kul kul:D
nu kommer äntligen två bilder på kattungarna på stallet!
wiii!
sååå sjuuuukkkttt söööta dom med!
awwi!
såå sööta!
aw!
.
.
.
nu kommer bilder från idag när vi var och badade!
isak gillar min blogg.... som ni ser ;)
hhaaa! bjuder på bilden..
wwweeeiiiiii!
nu kommer några bilder från tjejjkvällen i söndags-måndags!
ester älsklingen försökte vara fjortis ;P men hon lyckades inte!
det ända hon lyckades med var att vara lia sööt som hon alltid e !
saknar dig Gums!
söta Paou som jag saknar SHHKKKEEEETTAAA MYCCCKKKEET!
söötaa EEllaa som jag saknar jätte mycket!
söötaaa Ester och Paou när Estan Sommnade i Soffan !
sååå sööta e dom!
ester osver på riktigt och paou skojjar :D
nu kommer isak snart!
hej då!
blir nog ett inlägg sedan men INTE såhär långt!
aja!
puss !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aww I love all the pictures! They're wonderful. Tell Isak he's cute ;)

2010-06-18 @ 17:33:03
Postat av: Daniella

Gud va ful bild på mig! kan du vara snäll att ta bort den?

2010-06-22 @ 00:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0