6d.

6d, idag, när jag stod i duchen , kunde jag inte hindra mina tårar att komma,
jag kunde inte hindra mig själv från att sakna,
jag kunde inte hindra mig själv från att tänka,
tänka på oss, våra minen den bästa tiden.
jag kunde inte spola tillbaka tiden till den bästa tiden med er.
jag kunde inte göra om alla fina saker med er.
jag kunde bara inte!
jag saknar er.
vist alla var jag inte bäsat vänner med men ni fanns ändå där!
ni gjorde mitt skolår till det bästa i mitt liv.
jag kan inte hjälpa att sakna er så mycket.
vi kan inte hjälpa att vi fick den bästa klassen.
vi kan inte hjälpa att vi blev tajtast.
vi kan inte hjälpa att vi var bäst.
för det var vi!
6d , tack för allt!
i miss you now and forever!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0