We have so much sugar here!

hej hej bloggen!
jag vet att jag inte har uppdaterat på flera dagar men jag har inte haft tid och det är lite tråkigt att blogga när den ser ut som den gör....
men ska be amanda ljungberg (http://aamandanathalie.blogg.se/ )
fixa lite åt mig , som hon gjorde förra gången!
Men madeline och Alexandra kom till oss i tisdags :) so fun!
dom är mina Kusiner från USA ! fast dom är nästan som mina systrar :)
love them!
men nu till rubriken!
idag efetr maten så gjorde Steven ( madde och alex pappa )
en JÄTTE JÄTTE god Amerikansk dessert!
den var så god!
det var :
Brownies
Chocklet chip cookies
glass
hot fudge ( typ choklad sås )
bilder på den GOODA men väldigt onyttiga desseren:
Brownien!
cookies!
Hot fudge!
Suddiga bilder , I know!
men här är resultatet :
P.S ingredienserna ör köpta I USA!
såå goood!
men så här såg jag och madde ut  efter kakan......
maaddddeeee!!!!
mee!
skämt åtsido!
men nu ska vi spy lite ;)
ahahh! nee, men i alla fall vila magarna liite!
puss!
blogg to you tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en fråga hur många läsare har du om dan??

2010-08-01 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0