sorry + jack

hej hej!
igår så hade ju jack sin bar-mitzvah! det var hur roligt som helst!
och jag , paou o ester sjöng ju till jack! haha, suger på att sjunga men det blev la lyckat tror ja!
sedan så var det ju ''disco'' haha eller vad man ska säja och vi dasade loss, haha, vi stod och hoppade i soffor och på golvet och utomhus i snön! haha! det var iaf sjukt kul!
och ni skulle ju fått outfitts men jag hade inte tid i går för malin var här på dagen :D och vi träffas bara 1 gång om året, så det va kul! och vi gick till isak och va med honnom! sedan hem till mig och gjorde i ordning oss!
men jag glömmde ta kort på outfitten för morgonen men här kommer kvällens:
hahah!
fastdade inte så bra på bild i går, men men!
hade:
klänning: Nelly.com
skor: laredout
+ Juicy kavaj och ''party väska''!
såååååå!
men nu ska vi äta och sen så ska jag vell läsa fusik och sedan mysa i soffan framför TV med mammiss och äta fruktsallad! mummaa!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gorgeous dress! You look beautiful and mature :)

2010-12-08 @ 01:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0